Vad mer ska jag utvärdera?



Vem är killen som inte har haft internet i över 2 veckor, vem är killen som inte har några högtalare till datorn?
Vem är killen som går runt sjuk konstant, vem är killen som kommer hem från Malta till ett helt nytt hem?

Ja, jag måste sammanfatta allt det här och mycket mer som väldigt rörigt och stressigt!

Det har varit fullt upp innan jag drog till Malta, hade det bra där. Skönt väder och ett kul nattliv, bråket där med vännerna förstörde allt. Men kul vissa stunder ändå. Nu är man hemma och har varit sjuk hela lovet, vilket har varit värdelöst. Nu har skolveckan börjat men jag ligger fortfarande hemma sjuk, inte alls kul!

Nu måste jag börja ta tag i allt igen, sjukdomen börjar gå över och det känns skönt. Jag räknar till och med att kunna gå till skolan imorn. Det känns som att jag har missat en del och kommer att ha mycket att ta igen.

Det struntar jag i, jag vet att jag klarar det. Men det kommer att bli hårt!

Nu måste jag dra
Jag har mycket att göra, varför inte städa?



Kommentarer
Postat av: Daniel

Städa är väl kul ;)

2009-11-03 @ 16:56:00
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Anonym

trodde fan du nästan va dö :O

2009-11-03 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0