trött måndag!

Dags att ta nya tag med en ny vecka!
Med andra ord, MÅNDAG.

Jag vet inte hur er helg har varit men min helg ska vi inte prata om..
Om jag har tur kanske krille skickar lite bilder senare ikväll från helgen, men sammanfattar jag det kort så har det varit en.. Ja, en fullkomligt hysterisk och mardröms helg.

Det blev inte som man tänkt i alla fall.. Kul måste jag säga att det var, stundvis åtminstonde.

Nu är det dags att ta sig i kragen och göra lite nytta.
Just nu sitter jag på IT-samordnings lektionen som kursen heter. Vår lärare är sjuk, med andra ord har vi ingen lärare i klassen och det är inte direkt tyst går att tillägga. Lite jobbigt men vad gör man inte?

På torsdag har vi öppet hus i skolan, då ska jag och krille vara med, med vårt UF företag.


Nått åt de hållet kanske?
Om man orkar så lägger man ner mycket tid på hur loggan ser ut. Annars lägger man ner fokus på andra saker.


Jag måste säga att det går framåt, men på torsdag måste det vara klart. Jag vet inte hur vi ska hinna med..
Istället för att sitta och bara få ont i huvudet för att alla andra skriker så tänkte jag få lite ont, men samtidigt massa huvudvärk. Det får man räkna med i den här klassen!

Nu ska jag jobba UF medans Krille sitter och kollar filmklipp med Sebbe. Det känns tryggt!


Ett   steg   i   taget   ...   Be happy!

Kommentarer
Postat av: Victor

Måste man ha en logga till sitt UF :S

2009-11-24 @ 20:19:33
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hur är det där borta i ENköping? =)

2009-11-25 @ 22:41:18
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0