Vart är min stackars laddare?

Wohoo, andra avsnittet av Paradise Hotel är nu över.
Nu börjar man få tillbaka samma känsla som man hade under tidigare säsonger, men det blir aldrig samma sak när det inte är samma personer.
Ni som har kollat på den senaste säsongen av svenska Paradise Hotel vet nog vad jag menar.

Jag tycker faktiskt om Paradise Hotel, men det verkar vara en hel del som är emot de?
Samt tycker det är tråkigt? Tagga ner, det kommer bli bättre!

Det har blivit minimalt med bilder nu mera, inte det minsta kul!
Men...
Är det någon som har sett min kameraladdare?




Jag har som ni kanske vet, flyttat..
Jag har letat i massor av kartonger men jag hittar inte min laddare så jag sitter dagligen och kollar på min kamera men det har inget batteri.

Jag har fått ett ryck och ska börja städa lite nu, jag är nämligen på jakt efter min laddare och min datakabel till kameran.

Hittar jag den så kommer det upp bilder inom kort!

Kommentarer
Postat av: Victor

Nej den här helgen var faktiskt rätt kass, hoppas på bättring nu till helgen. Du får väl se om det händer nåt kul haha ;)

2009-11-17 @ 10:38:14
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Victor

Det lät som en bra idé ;)

2009-11-17 @ 12:54:51
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Liza Lanzen

Har du flyttat ? :) Själv eller med mamma och syster ?

2009-11-20 @ 00:54:22
URL: http://lizalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0