beck slut :)

Nu sitter jag ute på baksidan och håller min syster sällskap och har ett trevligt samtal trotts att det är lite kallt.. Hon är en riktig gottegris och stoppar i sig saker dag som natt. Nu sitter hon och moffar i sig några smörgåsar medans jag sitter och dricker mitt gröna tee :)

Som sagt så är Beck slut nu, och strax börjar 2 ½ män.
Beckfilmen har jag sett tidigare men dem är alltid lika kul. Var det någon av er som såg den? Vad tyckte ni i så fall om den?

Jag tänkte även slänga in ett tips till er alla. Denna gången är det om en gratis sida, nämligen freestreet.
Från den sidan kan du få gratis prylar i stora mängder. Det är ett så kallat "super presentkort" som gäller på hela 60 butiker. Det finns även presentkort som man kan få från NELLY och andra butiker. Det hela är väldigt enkelt. Det gäller att bli medlem och sedan samla massa poäng.
Man kan få poäng från allt att besöka sidor som är väldigt enkelt, till att göra olika "uppdrag" i olika sammanhang.
För att få bästa uppfattningen så tycker jag att ni ska testa bli medlem och det är 100% GRATIS, så tveka inte. Du kan bara tjäna på det.

( Klicka på bilden för att komma till hemsidan )

Nu har 2 ½ män börjat så nu är det dags för mig att springa ner igen för att kolla på teve!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0