Bra gjort!

Igår var det ju Rocky IV och som planerat låg började jag kolla på det. Samtidigt så hade jag precis satt på mig en ansiktsmask, fine inget med det. Efter ett tag går jag och tvättar bort allt och går tillbaka till sängen för att lägga mig och kolla igen. Självklart så har jag varit på Coop och köpt godis som kan va gott till film :)

Efter ett tag så känner jag hur trött jag är, och det tar inte lång tid innan jag somnar! Snacka om besviken jag vart på mig själv när jag vaknar vid halv 4 och ser att filmen är slut samt att jag ligger med alla kläder på och känner mig ofräsch.
Det ska inte hända igen!
Jag har fortfarande mycket godis kvar så jag kanske tar en myskväll idag igen, vem vet. Planerna är öppna.

Idag är en väldigt skön morgon, jag har redan ätit frukost ute på altanen. Väldigt mysigt!
Det är även klarblå himmel och inte ett moln så långt ögat kan nå, hur underbart är inte det. Det är nästan så att jag hoppas på sämre väder så jag kan gå runt att städa och slänga saker i huset utan att känna skuld för att inte vara ute i och med att det är så fint väder, klockan är inte ens 9 och det är cirka 20 grader ute. Hur skönt är inte det?

Nu ska jag ta tag i allt och göra mig klar inför jobbet, jag har lite att stöka med ett tag.


För inte alls så länge sen såg jag ut like this,
jag saknar min hårfärg men den är påväg tillbaka!

Ha det bäst så länge!

Kommentarer
Postat av: Ekan

hehe, klant att somnna:P

2009-08-08 @ 10:52:12
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

HEJ DARLING! :D

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>>>

2009-08-08 @ 13:11:46
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: alexandra

ah, de vart snyggare

2009-08-12 @ 17:59:10
URL: http://afiischer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0