Dagen idag, ja!

Godkväll och färdigstressat för idag!

Idag har jag stressat sjukt mycket under hela dagen. Det började med att vi var underbemannade och de innebär i sin tur att det blir väldigt mycket att göra. Morgonen i sig var mycket lugn då man kunde göra annat så de tackar jag för men sedan drog det igång med massor av kunder. Tjohej va det gick, inte en lugn stund. Det vart till och med problem vid lunchen..

Jag som tänkte ta en lugn och skön lunch förvandlades till en stressig och relativt sen lunch. Det kändes inte fullt lika kul.
Jag bestämde mig i alla fall att äta någon slags thaimat. Det blev från våran centrala restaurant mitt på torget som heter Amazing Thai!

Eftersom jag skulle ta en kort lunch i och med att vi var få i butiken så fick jag ta med mig mat. Det var det värsta säger jag bara. Man fick en konstig svart låda med 2 fack och det kändes inte alls trevligt att ta med den maten.. Påsen man fick med såg helt okej ut i alla fall :) Jag åt inte alls så mycket av maten heller. Jag blev mer eller mindre äcklad av lådan som maten låg i.


Jag uppskattade påsen mer än matutbudet,
det är väl inte så det ska vara?


Visst ser de inte alls så kul ut?
Jag är rätt missnöjd och kommer inte äta mer därifrån!

Så för er som har en sväng förbi Enköping eller som bor här.. Ja, jag avråder er att äta från att äta av det tjusiga stället utifrån men som inte alls serverar mat med hög kvalité.

Det finns godare ställen och det ska jag ta reda på :) !

Kommentarer
Postat av: Andreas

OKej då fattar jag vad du menar och de har du rätt med är nästan alltid glad .. varför vara ledsen liksom? :)¨

Vart i västerås bor du då?:)

2009-08-04 @ 21:33:52
URL: http://andreaslundell.blogg.se/
Postat av: Justine

Sv: haha.. det sant:) Ha det så bra! kramis

2009-08-04 @ 22:07:16
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Andreas

Sv:nej de känns ju dumt! okej trodde du bodde i västerås som att du pluggar där :)

2009-08-04 @ 22:48:04
URL: http://andreaslundell.blogg.se/
Postat av: Andreas

Sv: kom på det nu när du sa det:P man kan inte alltid ha huvudet på topp

2009-08-04 @ 23:42:00
URL: http://andreaslundell.blogg.se/
Postat av: Henrik

Du kan ju tipsa dem om större lådor, för det ser ju inte så kul ut att trycka allt i en liten låda. :P

2009-08-05 @ 00:10:25
URL: http://henriknyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ju snälla någon gång skriva om något annat en jävla mat o mat o mat o mat o...

2009-08-05 @ 00:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0