die for the clock

Efter en lång kväll på många olika ställen så är jag hemma igen. Det började med att jag drog ut med Tomasz och träffade massa folk nere på stan. Riktigt kul var det, jag träffade även några kompisar som jag inte träffat på år och jag är jätteglad över det. Man blir verkligen glad över sådana saker. Vi satt länge och prata om allt och så kul det var :) !

Efter en lång stund på stan så blev det en tripp till Daniel, efter många om och men så åkte vi till Statoil för att ytterliggare en dag tjocka mig framför teven. Glass, godis och chips med dipp blev det så klart till kvällens film Rocky V, vi missade lite i början men det var inte mycket av filmen. Vi kollade klart på den och så bra den är :)

Tyvärr så vart det inga bilder idag från min sida men jag ska försöka tigga åt mig några i morgon av kompisar. Det är bara att hoppas på det bästa!

Nu ska jag försöka ta mig till sängen och kanske kolla lite mer på teve? Jag får se vad jag lockas mest utav, sova eller teven..

Jag gillar den här låten starkt, den är bra och inte allt för gammal!



Dags att säga godnatt i och med detta sista inlägg för natten och en lång sovmorgon i morgon :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; okej, ne ska kolla film nu & sova :)

2009-08-09 @ 04:11:16
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: EKan

Fy fan vad trött man är idag! Och så ska man spela tennis snart:P

2009-08-09 @ 10:11:13
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: EMMA

godmorgon ;D

2009-08-09 @ 10:20:19
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0