Flytting, yes sir!

Nu är det näst intill klart, jag känner stor lättnad och sorg på samma gång.
Det är nämligen så att vi ska flytta från vårt hus inom kort. Idag på lunchen var jag, mamma och syster och kollade på två olika lägenheter. En utav dem var helt okej och troligen kommer vi flytta dit och det kan ske inom kort.

 Det känns spännande, men hur kommer det bli med huset? Jag som alltid har bott här, det känns som en evighet. Jag är inte rädd för någon förändring men alla som har flyttat vet nog hur det känns. Jag vill inte säga för mycket för jag har alltid bott i detta hus så jag vet inte riktigt hur det är att flytta.

Jag tycker att det är spännande men det är snart dags att packa ner sina saker, på något konstigt vis så känner jag lite sorg. Men det kommer gå bra!
Kul ska det bli, jag hoppas att det blir någonting roligt att uppleva även fast man bara hör stånk och stön från alla som har flyttat.

Jag är helspänd inför morgondagen, troligen ska vi bara dit och ta en extra koll och sedan bestämma oss. Här är det ingen tvekan, jag och mamma har suttit nu hela kvällen och pratat om allt inom lägenheten osv.. Mycket värdefullt samtal så jag hoppas det blir av nu.

Nu ska jag försöka göra mig klar för sängen och lägga mig ner för att planera mitt nya rum ;)


Bakom dörren så gömmer sig mitt gamla ostädade älskade rum

Farväl gamla rum :/


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johan

blir säkert skönt med lite nytt :P

2009-08-07 @ 10:35:40
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: amanda

haha ;)

2009-08-07 @ 14:10:17
URL: http://amandamattssoon.blogg.se/
Postat av: Christian :)

Är det nära stan ;)

2009-08-07 @ 18:29:10
Postat av: Din syster (;

Kommer sakna mitt rum oxå ):

2009-08-07 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0