Frayyyydaaayy

Idag gjorde vi en sista kolla på lägenheten som vi kollade på igår. Nu är det näst intill bestämt att vi ska ha den. Så nu börjar de bli lite spännande..

Vi var där runt tolv-tiden så det var på min lunch idag igen men det var det värt, hur underbart som helst där.
Den ligger riktigt centralt, så pass centralt att jag kan se torget från mitt rums fönster och hur underbart är inte det?
Jag älskar det redan hur gamalt det än är ;)

Idag är det fredag och som tidigare i veckan så har solen varit på topp och det är alltid underbart! Även fast jag står inne och jobbar hela dagarna, men jag kan faktiskt också njuta :)

Klockan börjar bli kväll och jag ska upp och jobba i morgon igen. Men det får inte hindra mig från nått, nu ska jag äta pizza för jag är hungrig så tjockismat till mig :)

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0