Lyxhotell i lågkonjukturen?

Det blir fler och fler som blir utan jobb för varje dag som går, men det är ingenting som lyxhotellsägare märker av.

Vore det inte trevligt att spändera en natt i Dubai, på hotell Burj Al Arab. För er som undrar så kostar det närmare 110 000kr per natt. Inte billigt må jag säga! Men det är trotts allt 7-stjärnigt hotell, och det är ju inte dåligt.

Så ser dess utsida ut!

Men det är mycket som ingår, du får bland annat en egen chaufför och skulle du råka ha svängarna förbi med en helikopter så kan man alltid landa hotellet.


Det finns gott om plats i vardagsrummet, så snåla inte med utrymmet


Det skulle inte vara helt fel att sitta vid den här serveringen eller
vid den här bardisken, me like!


Sover man verkligen gott i en sådan lyxig säng? Jag tror det! Haha

Kort och gott, är det värt att lägga ner så mycket pengar på en natt? Det här är ändå inte det dyraste, man kan komma upp i 360 000kr per natt, men det här håller helt klart klass vill jag lova.
Får man pengar över någon dag så kanske det blir att testa, vem vet?
Nej, det skulle jag aldrig lova men 7-stjärnigt hotell lockar en del. Samt att det ligger i Dubai som jag har velat åka till länge nu!

Hoppas det här inspererade nån som hade lite beslutsångest om hotell någonstans runt om i världen, här är ett hett alternativ på listan!



Kommentarer
Postat av: sanna

riktigt skönt du , hahah ;D

2009-08-26 @ 07:15:33
URL: http://saanis.blogg.se/
Postat av: jennifer

fan vad lyxigt ;D

2009-09-23 @ 13:06:36
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0