Norge, är detta möjligt?

Godmorgon på er!

Nu drar morgonen igång och jag ska dra snart. Jag tänkte få med ett inlägg och sen ska jag banne mig ta mig tid under dagen :) !

Jag blev så paff när jag såg detta så det är värt att skriva ner.


Ser ni vad jag ser? Ett får som hänger i en elledning! Hur lyckas man med något liknande?
Norge som detta hände i, ja behöver man säga mer utan att vara taskig?
Det är helt otroligt att man ser ett får så här. Dem säger att det finns en anledning till varför det blev så men det hela är ju så otroligt.

Det sägs att på nått sätt fastnade fåret i en stålvajer en bit bort som sedan sitter fast i elledningarna och därav åkte fåret linbana och därför hängde fåret som de gjorde. Men hur ofta händer det här? Det är i vilket fall som helst inte varje dag!

Jag skratta riktigt högt när jag såg det men lite synd om fåret, det är det!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Stefan

haha, fåret? :P

2009-08-06 @ 18:19:15
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0