På övertid idag..

Idag var det väldigt mycket att stå i på jobbet. Någorlunda med kunder men mycket saker som kom med gårdagens leverans. Jag var där redan vid halv 9 i morse och kom inte därifrån först ungefär halv 5. Så det vart att jobba lite längre än vanligt. Tungt men kul!

Nu är jag hemma och har ätit lite, jag måste börja fixa mig lite smått..
Ikväll går andra Rocky filmen men jag har ju planerat annat.. Hur ska det här gå? Haha, jag vet inte hur jag ska göra. Dom är ju i alla fall bra så man borde kanske kolla?

I vilket fall som helst så blir det nog bra.


Man får se ut lite som man vill ett tag till...

Kommentarer
Postat av: dirtyladies

bara bra!=)

2009-08-01 @ 18:48:43
URL: http://dirtyladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0