Sjuk morgon med ångest och panik!

Hej!

Just nu sitter jag hemma trotts att det är torsdag. Men det finns en lång förklaring bakom det hela.
Det började med att min kompis Saga kom förbi i morse för att vi nu har börjat ta sällskap till bussen..

Jag stod och fixade mig när hon kom och jag var långt ifrån klar, till slut när jag tvingat mig själv ifrån spegeln så cyklade vi som dårar för att hinna till bussen, vi näst intill kastar oss av cyklarna för att gå till bussen, vi står och väntar i ungefär 15 minuter men upptäcker sedan att bussen inte kommer, vi får sedan höra av en kompis till oss att bussen redan hade kommit. Då kunde vi konstatera att vi hade missat bussen!


Vi gav inte upp här, vi cyklade vidare till resecentrum där det också går tåg, så vi tänkte kolla om det går nått tåg så vi fortfarande kunde komma i tid =) !
När vi kommer fram så ser vi ett tåg som vi skulle kunna ta, dock är det framme när vi börjar men det tar max 4 minuter att gå till skolan från stationen i Västerås.

Vi sätter oss ner för att vänta. Tror du inte att det som inte får hända, händer.. Tåget blir försenat, det började med någon minut bara, sedan 5 minuter. Det ökades till 7 minuter tror jag det var, då gav vi upp.

I och med att vi båda kände oss förkylda, jag har snuva och Saga ont i halsen. Då tog vi nästa initiativ att cykla till Coop mitt i allt. Så vi lämna stationen för att köpa glass som kan lindra halsont och den grymma förkylningen.



Vissa kommer i tid till bussen & tåget
Vissa försöker komma i tid men missar bussen eller tåget.
Vissa är sjuka men försöker ändå, dock slutade det med glass för att lindra sjukdomen!

Där har vi oss!


Saga, både trött och sjuk, tidigt på morgonen



Sjuk victor, som alltid på bilder! Trötter, yesbox!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag diggar din randiga cardigan. Jag missade alltid bussen när jag skulle till skolan:P inte med flit, förutom när det var religion:P

2009-08-27 @ 11:57:01
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Ekan

hehe..men det är gott :) Går äta sådant där om man tränar :) Kommer du med glassen på bilden till mig? :D

2009-08-27 @ 12:01:58
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Ah, en sån där cardigan har jag också :P

2009-08-27 @ 12:17:20
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com
Postat av: Anonym

hehe ja du, det vet jag inte men jag avskydde min lärare, hon idiotförklarade mig första lektionen för att jag frågade om vi skulle läsa i boken eller anteckningarna till provet vi skulle ha:P

vad händer idag annars då?

2009-08-27 @ 13:15:58
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Jo men visst är det ett klokt val ;)

2009-08-27 @ 14:48:32
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0