Söndag, yepp!

Varje vecka har ett trevligt slut. Just nu ligger jag och kollar på teve. Det är någon film på 6:an som heter Otäcka odjur, den är rätt rogivande med lite humor, inte direkt min smak av film men jag hade inget annat för mig.

Jag vill säga att den passa dem som har knaaasig humor, för den är lite sjuk och man ska ha riktigt tråkigt för att tycka filmen är kul.

Därför tänkte jag tipsa om något mycket roligare, en mys söndag ska avslutas med lite roliga historier. Jag tror inte jag har skrattat så här mycket för lite historier innan, det är ett måste att kika in här.

Väl inne på sidan så klickar du på "Roliga Historier", där har du allt kul inom historiedelen.


( Klicka på bilden för att komma till hemsidan )

Eftersom filmen är slut så tänkte jag ta mig en dusch och sedan fixa allt till imorgon då det bär av till jobbet igen.

Om jag orkar och får tid så kanske det blir av att kolla på Rocky III klockan 00.30 på TV3, dem ligger inte på latsidan att sända alla Rocky filmerna i alla fall :)
Me like !

Hoppas att ni alla har haft en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: johan

Najs blogg :)

2009-08-03 @ 01:28:55
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: naaathalie

sv : & jag hade kul som fan igår, tror jag ;D

2009-08-03 @ 03:22:24
URL: http://wordsofnaathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0