Svar från Telia!

Minns ni när jag skrev ett långt inlägg om vad jag tyckte om Tele2 respektive Telia.
Då jag framgick tydligt med hur usel Telias kundsupport var.

För några dagar sen fick jag ett mejl från en informationsansvarig inom Telia och att dem ville mer eller mindre be om ursäkt om Telias dåliga uppförande i supporten när jag ringde dem.




Jag tycker det är riktigt bra agerat från Telias sida som kan stå till svars att dem har felat.
Det här är verkligen något som flera större företag borde ta efter, det visar på att dem är aktiva och verkligen vill ge service till sina kunder.

Nu är mitt mobila bredband näst intill bestämt, gissa vad det blir!?

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Fest antar jag, självdå? :)

2009-08-27 @ 23:45:43
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Jaha okej låter härligt :D

2009-08-28 @ 00:23:52
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var bra att dom gjorde det, fast vi har telia och aldrig blivit bemötta annat än trevligt:S

Okej vad jobbar du med? Jag tittade på film och lagade mat+städade lite till och nu sitter jag här och kan inte sova

2009-08-28 @ 01:15:07
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Daniel

Glöm telia å bjud mej på middag!!

2009-08-28 @ 07:27:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0