Sweet sunday!

Hej!

Jag tänkte börja med att köra en liten uppdatering från igår då jag sunka hela dagen som resulterade i 0 ord skrivet i bloggen. Dåligt av mig!

Igår kom jag hem vid halv nio på morgonen från Uppsala efter att ha vart med ett trevligt sällskap där :) Det var riktigt kul!
Sedan var det jobbet som gällde till sisodär klockan 3-4.
Efter att ha slutat jobba så åkte jag och min arbetskollega inklusive hans flickvän och handla på Maxi :)

Då fylldes det på med nödvändiga matvaror som MÅSTE finnas hemma när mamma inte är hemma ;)
Samtidigt som jag var på Maxi så var 2 stycken klasskompisar från Västerås påväg till mig, så jag fick agera som gps och vägleda dem hem till mig.

Så när jag kom hem var dem redan här och då lagades det mat och vi hade riktigt kul, senare på kvällen så kom det mer folk upp till mig och det var mysigt men vädret var dock inte de bästa! Det var regn och rusk men vi dunka musiken ute på baksidan och hade tända ljus som lyste upp, me like!

I och med att jag itne har sovit så mycket de senaste halvåret så blev jag trött väldigt tidigt och det var inte nice !
Godnatt på det!


Mina två klasskamrater sov kvar här och söndagen började med en pizzafrukost så vi åkte ner för att äta. Gott som bara den och jag tror aldrig jag har druckit så mycket cola till maten som jag drack idag, sjukt mycket blev det!


Här har vi Olle & Johan, i Olles bil :)

Efter att ha ätit så satte vi oss på stan för att vila, jag var helt slut efter massa pizza! Efter en pratstund så åkte vi vidare hem till mig och sedan åkte dem hem, poff, sluuuut!

Nu sitter jag här och har städat huset, och de ni! Det är bra gjort av mig :)
Nu ska jag prata med lite vänner för att planera denna kväll som komma skall.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0