Tjenixen, igår och idag!

hej!
Igår var det en vanlig dag i min vardag, nämligen jobb som stod på schemat. Vädret var det sämsta på länge och det resulterade i väldigt tjuriga kunder, tråkigt nog!

Annars så efter jobbet tog jag mig snabbt hem för att kunna hinna stoppa i mig något att äta för att senare bege mig till en kompis på andra sidan stan, det regnade så mycket att det slutade med att dem kom och hämtade mig och min kompis Josefin som var nere på stan. Sedan så spenderades hela kvällen hos min vän. Kul var det och jag träffade mycket folk av olika typer, kul kul!

Kom hem rätt sent och var dötrött! Soma direkt..



Idag är det lite bättre väder men samma sak är det fortfarande rätt kyligt men betydligt varmare än tidigare.
Just nu sitter jag på jobbet och roar mig, jag gillar verkligen att befinna mig på denna arbetsplats!


Så mina dagar spenderas på Alina Systems, jag har alltid riktigt kul så kom gärna och hälsa på!


Kommentarer
Postat av: Ekan

Händer ikväll då?=)

2009-08-14 @ 16:11:48
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Ekan

hehe, vila =) ska ju tävla 10km imorgon :D

Fudnerar dra till Ica och handla en glass dock nu..ska du med?

2009-08-14 @ 19:27:48
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0