torsdagskvällen..

Jag drog över till en kompis under torsdagskvällen.. Därav de dåliga bloggandet i och med att jag inte har mobilt bredband men får jag som jag vill så kanske det redan är klart imorgon eller på lördag :) Om jag inte får som jag vill så blir det troligen på måndag. Annars kommer det dröja..

Men i vilket fall så kom jag först på ena bussen.....



Efter en tids åkande så hoppade jag på nästa buss......



Sedan var jag framme!

Vi hade det jättetrevligt och jag använde mitt silverschampoo så nu är håret lite ljusare, perfekt!
Det är bara kämpa vidare med den saken för gul ska man inte vara :)



Fredagsmorgonen drog igång med att jag följde med till Josefin, Natta, Lollo och Sannas skola.
Jag smörade mig in hos läraren och han verkade gilla mig?
I vilket fall som helst så trodde han att jag skulle börja i deras klass, lite kul var det.

Efter deras lunch så satte jag mig på första bussen in till Uppsala. Där sprang jag förbi en av Uppsalas
Alina Systems butiker så jag var där inne en snabbis och hejade på dem, mycket trevligt!
Sedan var det bara att ta nästa buss till Enköping.

Nu har jag precis slängt i mig lite mat och massa godis, och jag älskar blandningen?!

Om en stund ska jag och Krille till Niko som har fyllt år så han ska bjuda på lite sedan ska jag vidare som planerat till Josefin och spändera resten av min kväll där.. Hennes syster och hennes kompis Kajsa ska tydligen komma dit om jag minns rätt?
Men ikväll ska jag skärpa mig och få med lite bilder, det hoppas jag på!

Imorgon är det jobb som gäller, nu taggar vi till :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0