Exploderande Ipod Touch, wow!

Jag satt och kollade runt lite, sedan hamnade jag på aftonbladet som brukar hända ibland.
I samma stund vart jag rätt rädd.

En tjej på 11 år hade en ipod Touch, den blev tydligen varm och överhettad. Till slut så exploderade den, shit säger jag bara. Att en Ipod Touch kunde explodera, hm.. Det börjar bli för mycket. Nu börjar jag bli rädd för att använda min egen Ipod Nano.

I vilket fall som helst började det låta och ge ifrån sig konstiga ljud samtidigt som detn blev varmare och varmare. Hennes pappa kaste tillslut ut Ipdoen och cirka 30 sekunder senare så exploderade den.
Hur hemskt låter inte det?


Nehedu, du får nog ligga och skräpa lite till på golvet, jag vill inte att du ska sprängas i mina händer :/


Apple som är tillverkarna ville knappt betala tillbaka pengarna och man börjar ju undra hur vissa företag tänker..
Dem betalade tillbaka pengarna i gentjänst att dem tystade ner händelsen, men hade det där hänt mig så hade jag krävt skadestånd. Tänk vilken olycka som kunde ha hänt? Det är knappast acceptabelt.

Nog med problem, nu ska jag försöka fixa mig inför sängen för imorgon väntar jobbet.

Godnatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,okej =)

2009-08-04 @ 03:15:07
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha, måste ju ha varit något tillverkningsfel på den... Men dom borde verkligen fått en rejäl ersättning för det.

2009-08-04 @ 20:12:04
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ju lika gärna skicka tillbaka den om du bara tycker den ligger och skräpar. kul att du uppskattar presenter du får......

2009-10-22 @ 13:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0