Kundservice är viktigt!
Nu i efterhand känner jag skillnad mellan abonnemangen, nått som jag tycker är viktigt när man pratar via telefon är att hela tiden leverera service åt kunden!
När det gäller tele2 så vart det ett långt och trevligt samtal där jag fick allting förklarat. Det hon inte kunde svara på direkt, de kollade hon upp utan problem.
Medans Telia var otrevliga, inte alls samma service där inte! Tråkig att prata med samt att hon heller inte hade mycket kunskap och när hon sedan skulle kolla upp någonting som hon inte kunde så fick jag dröja kvar i telefonen i cirka 4 minuter, det tycker jag är oacceptabelt.
Jag får helt enkelt klara mig med Tele2 och hoppas på det bästa!
Dem har trotts allt en hel del surfzoner som går fort :) !
I och med att mamma har eget företag så tycker jag samtidigt att Tele2 hade bättre företagserjudande medans Telia hade betydligt färre erbjudande,
jag tror jag har bestämt mig!
hehe..okej :D Jag har massor av att städa! hjälp mig;)
haha ja ;)
Gör du då?
Haha, ja verkligen! :D
Det var inte så stort men det var ganska mycket billigare :)
sv: eh jo det är dem. Om man verkligen gillar dem och lyssnar på dem varje dag så är det skitbra =) precis som man tycker andra artister är bra.
Haha, så du är en choklad-älskare du också? :D
Okej, dagsa att köpa ny ?
Nej ingenting speciellt .. :)
haha du har säkert sett den på tvreklamen från dell ;)
Du tycker inte det (; hehe
tja, allt bra?:)
sv: nehej, tur att smaken är som baken hahaha ;)
härligt,jo det är bra:)
Haha okej :)
haha såhär ser den ut, skit snygg ;)
http://1.bp.blogspot.com/_YetSDlzNM5Q/SGP3pJBDs5I/AAAAAAAAAyA/y48Go-C8wFg/s320/Dell+Studio+15+pink.jpg
snygg blogg!
allt brahhh? :)
på torsdag ;d dudå?
3 ska man ha! ;)
SErvice är allt! annars borde man inte ha ett handels/servicejobb om man inte är trevlig :P
fusk det där :) fast vi börjar kl 13.00 på torsdag, o går bara fredagen också och sen ska vi ha APU i tre veckor :)
härligt att höra! :D
johfan det duger.