Du borde skämmas!

Lördagen blev som sagt väldigt fartfylld. Man bjuder hit sina nära och kära och en del okända. Så blir det alltid. Vi hade jättekul men självklart så blev det en del tråkigheter. Vi alla är ungefär i samma ålder och hade väldigt kul med musik och dricka. Vi hade till och med ett mindre dansgolv för att shakea lite :)

Timmarna gick och det blev bara roligare och roligare, konstigt nog ;) ?

Det kom även en tjej som hade bra ryckte här i Enköping att se bra ut enligt många, utsidan är inte allt men hon var också välkommen. Jag kände henne inte men hon kom. Till en början var det kul, så som inget hade hänt.
Senare så går hon och en kompis ner till min toa på underplanen där fortfarande väldigt mycket värdesaker fanns.

Dem kommer upp som ingenting, jag direkt ner och kollar. (Jag anade nått skumt).
Ser att två av mina foundation är borta, då kom den riktigt arga victor fram. Direkt upp och ut på altanen där hon satt.
Jag sa till henne att visa sin väska, hon nekade starkt till allt och va som ingenting. Jag sa åt henne att följa med in till köket som är precis innanför altanen.

Hon följer med och börjar rota i sin väska och försöka visa?
Jo, men titta där ploppade till och med min mobil fram MED laddare.. Hm...
Jag sa till min syster att kolla om min mobil låg kvar i kontorsrummet, men titta den var borta därifrån.
Då hade hon alltså gått in i rum som är stängt och roffat åt sig min mobil med laddare.

Hon nekade starkt till allt och ville dra ner mig ner på min toa för att "prata" om det här så ingen skulle höra.
Det hela var så larvigt, vi gick ner och jag var så arg! Där låg min mobil och mina två foundation, som jag då tog tillbaka. Efter att vi pratat.. Så arg har jag nog aldrig varit!
Jag hittade även nått par strumpbyxor, 20kr, parfym, läppglans, nån vit sjal osv..

Vi går upp och jag håller i hennes väska, rycker upp ett par strumpbyxor. Jag håller upp den och visar dem för alla som var där som hade samlats över trappan.
Jag frågar om det är någon som äger dem, då ropar en tjej och säger att det är hennes.
Då verkligen brann det i mina ögon!

Jag sa bara: UT, du har ingenting här att göra, jag bokstavligen skicka ut henne!
Klockan var bara runt 3 och efter de så började folk röra på sig, hon förstörde hela kvällen.
Vi gick igenom och kolla lite mer sedan om det saknades mer, då visade det sig att en tjej blev av med 40kr, en annan tjej blev av med 20kr och en parfym och örhängen samt att en tredje tjej blev av med sin mobil.

Klockan vart 4 och jag tog tag i det hela, jag ringde runt. Jag visste då några som var med den personen som hade tagit de andra sakerna. Jag cyklade som en dåre klockan 4 på natten!

Jag träffade på dem efter många om och men.. Hon börjar så klart dölja sig bakom sina vänner som också var mina vänner, hon var så avslöjad, hon gick in i en park som jag såg, och där såg jag med egna ögon att hon kastade ut sakerna i ett par buskar med träd.
Jag var så rasande! Vi pratade, hon gav mig en smäll? Sure, men hon är så fake! Jag förstår inte vad hon var ute efter?

jag letade senare efter sakerna och lyckligtvis så hittade jag allting! Men så arg jag var...
Jag cyklade hem och lämna tillbaka sakerna..

Jag förstår inte vad tjejen hade för problem? Vad var hon ute efter? Det var inget lyxmärke på foundationen, ett par örhängen från H&M. Hur fattig är man inte när man stoppar på sig sådana saker?
Min mobil kan jag förstå eftersom den är värd runt 4000 - 4500kr.

Tjejen skämde ut sig totalt inför runt 15 - 20 personer. Blev påkommen när hon tog saker, jo tja..

Ha ett bra liv tjejen!

Kommentarer
Postat av: Ekan

PAJAS BRUD!

2009-08-24 @ 09:24:50
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: n.

ja hon skämmde verkligen ut sig.!!! man snor inte av andra punkt slut!

2009-08-24 @ 09:49:10
Postat av: angelica

fyfan vilken tjej! jävla idiot brud!

2009-08-24 @ 10:50:53
Postat av: Tove

haha, lyckat liv den tjenen verkar ha x)

2009-08-24 @ 12:35:00
URL: http://toveeckebringandersson.blogg.se/
Postat av: Sanna Andersson

Patetisk brud på hög jävla nivå.

2009-08-24 @ 13:36:56
URL: http://americanmouth.blogg.se/
Postat av: Saga

Vem sjutton var det?:O

Berätta ALLT imorgon på bussen!

2009-08-24 @ 14:53:35
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vem va tjejen som snodde ? :O

2009-08-24 @ 16:49:23
URL: http://danieldynesius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Felicia Ask

2009-08-24 @ 19:23:22
Postat av: Victor

hahaha flippad brud :)

2009-08-24 @ 20:38:46
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh herregud.

Vilken patetisk människa.

2009-08-24 @ 20:38:50
URL: http://alexandraella.blogg.se/
Postat av: Anonym

VEM VAR DET?????????:O

2009-08-25 @ 17:34:01
Postat av: Chrissy

du MÅSTE ju polisanmäla skiten..

Gud vad är det för människa???

2009-08-29 @ 20:28:40
URL: http://chocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0