Viktig shopping!

Ah, men tja. En dag till hade jag inte klarat. Mitt silverschampoo är helt slut, det blev en tripp till stan för att inhandla silverschampoo!

Som tur är har Enköping väldigt många frisörer och åt minstånde en frisör som säljer de silverschampoo jag vill ha :)

Jag tvekade inte en sekund!


Tottes hår har inte bara kvalité på klippningen,
dem har snygga påsar också :) !


Ni alla kan erkänna att när man är inne i en butik och handlar.. Man hittar massvis med saker som man köper.
Sedan får man allting nerlagt i en helvit kasse, hur tråkigt är inte det?



Ahwiiee, mitt Silverschampoo från Loreal!
Bara det allra bästa! Nu ska jag försöka slita ner mitt hår ännu mer,
samt få det ännu blondare ( vitare )


Kommentarer
Postat av: M I M I

sv: är du säker på att jag skulle få se den om jag kom till dig då? ;)



det där med påsarna håller jag med om! jag älskar när man få¨r sånna här shopping kassar :D ibland brukar jag köpa nånting helt onödigt bara för kassen är så fin... hahaha.

2009-08-20 @ 17:06:13
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Antibög

mannen är ryktena sanna..... om dig och amir så kommer jag spy VARJE gång jag ser dig.



utan överdrift..

2009-08-20 @ 17:30:35
Postat av: homofob1

Men kan inte jag också få vara bög då?

tack så mycket.... -.-'

2009-08-20 @ 17:42:40
Postat av: Sara

Ja, lycka till med håret ;)

2009-08-21 @ 12:31:49
URL: http://ssweetchil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0