Akut hårhjälp, tack!

Nu var det klart och lite efterfixning efter färgningen. Jag vet inte vad jag ska säga om det men jag är inte nöjd.
Någon som har nått förslag på vad jag ska göra med mitt hår?

Det enda positiva jag finner i att jag har färgat håret såhär. Det är att det börjar bli så slitet så det knappt orkar locka sig och de gör i sin tur att det blir lättare att platta håret, det är skönt!


Min jättesura min kom efter att jag har sett mig själv i spegeln och tänkt.. Hur ser jag ut?!?
Jag fattar inte hur jag ska orka stå ut med att jag ser ut som jag gör just nu :(

Jag hoppas verkligen mitt hår växer ut lika fort som vanligt nu, i det här läget uppskattar jag verkligen att håret växer fort. Så ge mig nu lite snygg utväxt för det här kommer jag inte att göra om. Men det var väl värt att testa och se hur ful man blev i blont hår... Hm, nja.. Det är tveksamt.

Nu ska jag ringa några vänner och komma bort från det här med hårfärgen, för nu behöver jag annat att tänka på.

Kommentarer
Postat av: L

Du har aldrig tänkt på att bli brunett? Eller iaf mörkblond? För det känns som att det där är lite för ljust för dig. No offence! Du borde nog inte färga det ljusare & ljusare, utan lite mörkare.

2009-07-20 @ 17:47:36
URL: http://lovise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0