Avslöjande, ROSA!

Ni kanske undrar varför jag länkade till två rosa datorer tidigare?

Det är nämligen så att jag tänkte berätta en sak om de..
Jag tänkte då berätta att jag, jag som är kille har en ROSA dator. Jag tycker det är helcoolt då det inte är som alla andra då dem har svarta eller vita, jag tycker att det blir så tråkigt då. Jag gillar mer färgglada saker, därför blev det en rosa!
Vad tycker ni om att en kille har en rosa dator? Klassas det som bögigt eller är det helt okej?

Visst är den riktigt snygg!
En direktlänk till datorn och dess specifikation om den: Rosa Dator

Jag är helnöjd med min dator och ser inget dåligt med den så nu vet ni vart de flesta blogginläggen kommer ifrån.


Skriv gärna vad du tycker om att en kille har en rosa dator!

Kommentarer
Postat av: emma

Coolt :D<3 du är snyggt btw ;)

2009-07-29 @ 21:23:34
Postat av: Robert

Jag måste erkänna att den ser lite bögig ut, men jag tycker inte så jättemycket om rosa iaf :P. Men den ska ju vara färgglad!

2009-07-30 @ 02:20:13
Postat av: Anonym

klart du kan ha en rosa haha :-) varför inte liksom?

2009-07-30 @ 10:03:07
URL: http://hannamedin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vågat av dig! vad kostade den?:)

2009-07-31 @ 09:23:54
URL: http://linneami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0