Dags för jobb igen!

Jag sitter och småladdar inför imorgon då jag ska tillbaka till jobbet. Jag har varit ledig nu i tre hela veckor och det har varit riktigt skönt. Men nu blir det tillbaka till den tillfälliga vardag under sommaren. Under min ledighet så har jag hunnit med en hel del men jag har haft stunder då jag längtar tillbaka till jobbet, det kanske låter sjukt men jag stortrivs där.

Jag jobbar för övrigt i en datorbutik som finns bland annat här i Enköping. Den heter Alina systems, det är en lite mindre datorkedja som finns nu i 4 orter. Ni kan besöka deras hemsida här eller klicka på loggan nedan: Alina Systems

Så här ser deras logga ut

Jag kommer jobba mellan ca: 9-18.30 och kommer komma hem runt 19, så uppdatering ska jag försöka hinna med både före och efter jobbet.

Har ni frågor så är ni välkomna att fråga!

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: yes! hihi hoppas jag med ;)

2009-07-26 @ 21:57:57
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0