En vanlig tisdag

Idag har jag varit riktigt slö eftersom Niclas höll mig uppe hela natten, tack för de? Sen kom en till vän till mig tidigt i morse och vi fortsatte att kolla film så man kan väl säga att det blev lite som ett film maraton, kul hade vi i alla fall! Vi kollade bland annat på Beck, Madagascar 2 & Haja Läget. Så lite barnsliga kanske vi var men de får man vara ibland :)
Nu är godiset i stort sätt slut och även så colan. Vi håller på att fixa oss lite smått så nu blir det dags för nya äventyr, hehe!

Jag kan inte sluta tänka på alla pensionärer som kollade på mig igår, det var så underligt att en människa som är jag i det här fallet, kan locka så många ögon på sig på en och samma gång. Det var sjukt!



Jag saknar mitt gamla hår :(

Kommentarer
Postat av: Ekan

fan vad söt du är på bilden $

2009-07-21 @ 19:48:27
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0