Hårfärgning

I några dagar nu har jag funderat på att färga håret och först idag tar jag tag i det hela. Jag är lite osäker på hur det kommer bli. Men snart kommer slutresultatet, det blir spännande att se. Det blir mer eller mindre helblondering denna gång.
Sitter med min blondering i just nu och hoppas på att det bleker riktigt ordentligt. Wohoo! =D

Jag har inte färgat hår allt för många gånger men jag har testat en del sorter och jag tycker denna är kanon!
Jag änvänder mig av denna hårfärg i detta nu :)

Uppdatering kommer senare med slutresultat! =D

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, har du blogg?:P

2009-07-18 @ 19:20:36
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du bög?

no offens.. jag bara undrar :) eller bi?

2009-07-18 @ 21:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0