I feel better!

Hej allesammans!
Igår vart det väldigt dåligt med uppdateringar, jag skulle trycka in minst ett inlägg till men det blev inte av och nu ska jag berätta varför.

Vi börjar väl från början. Det hela startade med en omplanering (som vanligt), från ingenstans blev det klart att jag skulle dra till Stockholm som igår. Då jag hade ynka 20 minuter på mig att fixa i ordning mig så det blev inte mycket fixat. Men som kan hända alla så såg jag med en gång att jag inte skulle hinna och bestämde mig för att ta nästa buss/tåg istället. Då fick jag lite mer tid på mig att fixa med allt innan avfärd. Jag hade varken ätit eller fixat mig då detta blev klart. Så det var bara att slänga i sig nått snabbt då som tur var så hade mamma lagat mat, det gjorde det hela lite lättare. Sedan snabbt som bara den så fixa jag mig sedan iväg med en hisklig fart. Jag kom precis i tid och kunde pusta ut!
Det tråkiga var bara att det regna hela vägen och jag blev blöt! Allting var förstört..

När vi väl var framme så mötte jag upp en vän, sedan så åkte vi vidare till stället vi skulle spendera en stund av kvällen som var kvar. Det var riktigt trevligt till en början. Sedan bestämde vi oss för att dra vidare till ett annat ställe. Vägen dit blev mer komplicerad. Vi var på Valhallavägen och skulle vidare mot yttre delen av Stockholm, närmare exakt solna. Efter att ha tagit sista t-banan som gick så skulle de gå nattbussar men det gjorde ju det inte så klart. Men ack vad vi letade och inte nog med det så fick vi sällskap av 3st pojkar på en moped, jag säger bara det. Aldrig mer bergshamra. Dom på mopeden förföljde oss och irriterade oss till max. Men till slut så blev vi av med dom och kunde ta en taxi vidare till stället vi skulle vara på. Vi kom fram och fick ett väldigt fint bemötande och det var trevligt. Riktigt socialt och kul sällskap. Efter att ha pratat och umgåts, till och med en film. Så vart det dags för hemfärd. Det vart bussresa hit och dit med följd av tåg så kom man äntligen hem. Men jag vill säga att det har varit en riktigt kul kväll ändå, trotts allt som hänt. Hoppas ni hade lika kul som jag!

Det var några som jag var med större delen av kvällen.


Chris, Linda & Jag


Nu är klockan närmare 12 och jag funderar på att ta tag i jobb, så man kommer igång ett tag innan plugget drar igång igen så man känner sig redo och har vänt tillbaka på dygnet.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul att du haft det bra ändå!!!

2009-07-24 @ 13:26:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

en intensiv dag läser jag... själv blir hela min dag förstörd om jag bara får 20 minuter att fixa mig på :D

Vad arbetar du med? :)

kram!

2009-07-24 @ 15:13:14
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0