keka reka!

Mamma ropade för ett tag sen.. - Kom upp och ät räkor. Självklart kommer man uppspringandes då. Vi satt där en bra stund och tryckte i oss massa räkor, det blev ett helt kilo räkor så nu kan man räkna med att magen bullar upp sig lite fint tills imorn. ;)

Jag hitta ingen bra film så nu skriker syster om att sjunga singstar. Så nu blir det dags att äga upp systern på läktaren, själv ska man ju stå på scen.
Min sångröst är ju min starka sida, NOOT! Men jag ska ändå vinna :)
Sen kommer jag somna gott med alla vinster och känna hur min sångröst ekar i huvudet. åhh...



Jag kan också, fast bättre!

Önska mig lycka till! =D

Kommentarer
Postat av: Din syster (;

Haha, vem vann då? ;o jo jag :DDD

2009-07-20 @ 01:53:56
Postat av: Anonym

laga mat och vara ed din syster, de ända du gör? :D

2009-07-20 @ 09:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0