Kvällspromenad

Det har varit rikitigt dålig uppdatering av mig idag men det ska bli ändring på det. Jag och syster kom i alla fall iväg senare under kvällen och tog oss till affären. Wohoo liksom! =D

En lång promenad blev det verkligen och vi träffa en del på vägen. Men nu är jag hemma igen och det är dags för nån bra film hade jag tänkte mig. Vad det blir vet jag inte än.



Jag är inte så speciellt nöjd med hårfärgen så det ska det bli ändring på.
Tack för kvällspromenaden syster & vänner!

Kommentarer
Postat av: Din syster (;

Så lite (: Men nu ska vi sjunga singstar ;D <3

2009-07-20 @ 00:33:55
Postat av: Ekan

Vad snygg du är Victor :)

2009-07-20 @ 10:08:31
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0