Lycklig morgon!

Med någon konstig anledning så vaknade jag med ett lleénde på läpparna och som vanligt fixade mig lite i badrummet. Det jag reagerade på var att längst ner i hårbotten var det mörkt hår! Kan ni förstå, det var mörkt! =D
Det innebär att utväxten börjar redan komma, men väldigt smått. Jag är så glad att det går framåt..

Dagens planer betår nog av att vara med några vänner och hitta på något kul. Mitt självförtroende är på max och ingenting kan gå fel. Ner till stan vet jag inte om jag orkar, jag känner mig för lat just nu.

En låt jag lyssnade väldigt mycket på inatt som också väckte en hel del minnen..


Original videon var med väldigt lågt ljud, därför blev det denna.


Kommentarer
Postat av: Robert

Det påminner om ATBs 9pm(Till I come) som jag köpte (på kassett!) när jag var 7/8 år gammal :P.

2009-07-27 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0