Mat & pratstund

Dagen börjar lida mot sitt slut och det blir inte riktigt som jag hade tänkt mig med dagen.
Jag fick åtminstånde saker gjorda men hur som helst så finns det fortfarande saker kvar att hämta av kvällen, och då menar jag bra saker.

Efter att ha varit hemma en stund så åker mamma iväg, precis i tid till att jag och min syster blir hungriga så vi fick laga vår egen mat. Rättare sagt var det jag som lagade maten men hon hjälpte i alla fall till att äta upp den. :)
Jag fick som sagt visa mina färdigheter i köket och det smakade gott! Till och med min syster tyckte om det, pluspoäng till mig! Efter den ansträngande matlagningen så vart det en pratstund med syster och nu blir är det dags att smida nya planer inför kvällen.



Mästerkocken kan till och med posa framför spegeln
 efter en lång stund framför spisen, jag är duktig!



Kommentarer
Postat av: Malin

wow, en pojk som kan laga mat ;)

2009-07-17 @ 01:16:05
Postat av: Din syster (;

Du har juh som sagt allt MVG i hk ;) <3

2009-07-17 @ 14:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0