Morrn morrn!

Godmorgon!
För en gång skull blir det en morgonuppdatering och jag känner mig riktigt stolt. Det känns skönt att börja dagen med något riktigt kul och bra!
Igår så hade vi alla riktigt kul och jag träffa väldigt mysigt folk. Jag är helnöjd. Bilder från igår ska jag slänga upp senare under dagen, det lovar jag!

Nu ska jag gå och sätta på mig nått riktigt skönt och sedan kolla på teve, mys ska det vara.
Det är i alla fall söndag. Denna helgen ska jag göra det till en bra söndag!


Den tiden då jag älskade mitt hår mer än jag gör nu
Synd att den smutsiga spegeln förstör allt

Nu börjar det bli lite tjatigt men jag säger det en gång till. Jag börjar få utväxt och jag är jätteglad över det, det syns inte mycket alls men det är i vilket fall lite utväxt som har kommit. Snart kommer det till och med synas på bild. =D

Kommentarer
Postat av: Ekan

tja! och godmorgon =) Vad gör du ikväll typ vid 22? :D

2009-07-26 @ 09:04:19
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0