Nått ovanligt på vägen..

Nu är man hemma efter att ha spenderat dagen i Enköpings centrala delar eller vad man ska kalla det. Enköping är så glesbyggt så man vet inte om man är i stan eller på landet? Ja, det känns nästan så. Jag och Tomasz pratade om det när vi gick hem. Tyvärr så blev det inte så mycket bilder från dagen men jag måste börja med att vi såg något väldigt ovanligt enligt oss nämligen....



Skåda denna varelse, det är en larv mina vänner. Nej, nu överdriver jag men den var helt klart stor! Det som gjorde det hela till en grej var dens svans..? Det var nämligen så att svansen var blå. Hur ofta har larver svans och hur ofta är en svans blå? Ja, det var lite underligt i vilket fall som helst.

Vidare ner mot stan så vart det mest bara lite inspiration samt lite tips till köp längre fram på grund av dålig fantasi just nu. Jag hittade lite prylar som jag skulle vilja ha men som vanligt velar jag för mycket när jag ska göra nått, och jag hatar det.
Vi skulle även in på lite andra affärer men så blev det inte eftersom klockan blev mycket och affärerna var stängda när vi väl stod där utanför. Det kändes som att vi fick till det rätt dåligt med dagens shopping eftersom det enda som blev köpt var en french hotdog till Tomasz när han blev hungrig. Imorgon skulle jag behöva ta mig ner till stan igen men jag har lärt mig att inte planera eftersom det aldrig blir som man tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Ekan

No problem, är bara ärlig victor :) hehe, tennis gick bra! 5:e raka segern för i år, obesgerad! ^^ Gillar du tennis?

2009-07-23 @ 09:55:55
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: saga

Jajamänsan! ;)

2009-07-23 @ 10:39:31
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Nicole

Svar: Tack så mycket! :) Ja, ibland är cheerleading faktiskt det bästa jag vet!

2009-07-23 @ 12:38:34
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0