Nya hårfärgen

Hårfärgen - Klar
Mat fixad  - Klar
Vänner kommit - Klar

Ja, som ni nu kanske förstår har jag hunnit med både det ena och det andra. Det började med som jag skrev att jag färgade mitt hår. Efter det var det bara att sätta igång med maten direkt, eftersom min syster var hungrig. Lika kul som alltid att vara duktig i köket. Idag grillade vi med 2 stycken vänner, och det är nu avklarat. Just nu sitter vi alla på vår altan och bara njuter av den fina kvällen.

Som jag även lovade tidigare så kommer en bild på min nya hårfärg. Jag är lite ovan vid den ljusa hårfärgen, men med lite mer silverschampoo så kanske jag får den hårfärgen jag vill ha. Men det återstår att se! :)


Jag framför grillen :)

Jag blev kanske trött efter maten så jag bestämde mig för att sätta mig i vårt gröna gräs och visa mitt snygga hår.. Noooot! =D

Vad tycker ni nu? Passar jag i blond hår eller inte?

Kommentarer
Postat av: Ekan

hehe, jag vet inte riktigt, du ska ha lite mörkare tror jag, men du är snygg vilket fall som hellst :)

2009-07-18 @ 22:33:32
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har alltid passat bäst i brunt! ;)

2009-07-19 @ 09:17:25
Postat av: elin

för guds skull färga tillbaka till brunt det ser inte vackert ut någonstans.. :(

2009-07-23 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0