Slappardagen!

Nu har jag verkligen fått det bekräftat, söndagen är veckans slappardag. Man behöver inte göra nått speciellt om man inte vill eller känner för det.
Min dag har än så länge bestått av mys framför teven, massa Simpsons och Family guy, jag tycker det är helt underbart.
Jag funderar på att kolla på Sex and the City, det kan man kolla på hur mycket som helst.


Ojoj, det är så underbart med Sex and the City!

Idag blir det mer eller mindre att slappa hela dagen, en tripp till affären ska jag nog orka med för att inhandla lite godis och chips. Eller så tar jag tag i dagen och ringer några vänner. Just nu vet jag inte för nu ska jag kolla Sex and the City.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag tiieep bara älskar sex and the city! ; )

2009-08-09 @ 23:23:18
URL: http://saanis.blogg.se/
Postat av: sanna

haha nej det har du rätt i! ;D

2009-08-09 @ 23:57:30
URL: http://saanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0