Sommarvarning!

Dagen har än så länge varit riktigt fin. Solen skiner med bara några enstaka moln. Det är underbart, tänk att vädret kan göra så stor skillnad. Jag känner mig 100 gånger gladare och piggare när det är skinande sol ute.

Jag tänkte bjuda på en liten sommarvarning här trots det dåliga vädret som kommer och går i stort sätt hela tiden.
Det här är jordgubbar som är plockade ute i trädgården. Lite mindre, lite godare eller? Jag är hur som helst lite stolt över att någonting bra växer i trädgården.



mina söta små jordgubbar :)

Det blev inte så många jordgubbar men jag tänkte ge mig ut på en smultronjakt, och då ni. Då ska ni få se på smultron!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Din syster (;

Jag fick smaka jordgubbe (: <3

2009-07-17 @ 14:47:41
Postat av: Christian :)

Jag fick inte smaka :( Men du får plocka lite till mig också, om det finns mer. :)

2009-07-18 @ 11:58:09
Postat av: Ekan

Smakade dem gott? ;)

2009-07-18 @ 13:52:04
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0