Stress som vanligt

Hej på er alla! Jag måste komma igång med lite morgonbloggning men här kommer en uppdatering i alla fall.

Som vanligt i min vardag så blir det stress. Nu har jag stressat färdigt för idag. Jag skulle möta några vänner uppe vid stationen men eftersom jag är så seg och tog lång tid på mig att bli klar så blev det inte så heller.

I alla fall så är jag klar med allt nu och ska åka. Så nu ska jag till Tomasz, där också Amir & Paow befinner sig. Hoppas det blir en lyckad kväll med er.

Tomasz, förlåt mig för att jag är så seg!



Hoppas alla har det bra, för det har jag!
Uppdatering kommer förhoppningsvis ikväll med massa bilder.


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja vet inte om jag är helt frisk men utgång blir det iallafall :)

2009-07-25 @ 18:22:08
URL: http://ewalinn.blogg.se/
Postat av: Haedil

Snygg blogg :)

2009-07-25 @ 20:51:34
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Din syster (;

Massa bilder vill ja se :D ! <3

2009-07-26 @ 01:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0