Syster, ja?

Ett litet svar till den "anonyma" kommentaren som tyckte att jag bara var med min syster..

Till att börja med så är det nämnligen så att jag och min syster har varit ifrån varandra i drygt tre veckor, därför har vi spenderat väldigt mycket tid tillsammans denna helg. Vanligtvis är det inte så här mina helger går till, men jag kände att jag ville ta mig tid till henne. Nu är helgen över och det är måndag, alltså en start på en ny vecka.

Nu ska jag färga håret, igen.. Jag ska få bort de sista gula som sitter i :)



Som ni ser så har Jane Hellen Mood. Väldigt stort urval när det gäller blonderingar, jag tycker att det är dem absolut bästa när det gäller blonderingar som man gör själv. Dom har även en så kallad "sling blond" som är gjord för att man ska just slinga, så det märks att dem vet vad man vill ha för blonderingar. Så vill ni få en ljusare hårfärg eller blondera er som jag testade med att göra, använd då Jane Hellen Mood.

Men nu dags för färgning.
Here we go, bort med det gula! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0