Dags för film?

Dagen har som vanligt spenderats på jobbet. Helkul dag och trevligt folk.
Efter att jag kom hem så har jag bara slappat, idag var jag väldigt trött.. Det var nästan så att jag somna när jag satte mig vid datorn, då är det illa!

Nu sitter jag här och försöker komma på nån bra film man kan kolla, eller är det någon som håller koll på om det är något bra program på teven? Just nu känns det som att jag skulle somna om jag la mig ner i soffan eller sängen men vi får se vad man kan hitta på.. Lugn kväll ska det i bli i alla fall..

Jag funderar på att kolla på den underbara filmen, Sex and the City the movie. Den är riktigt bra, det kan ingen förneka..


Filmen är bara för bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0