Liten stad?

Igår när jag satt på en buss så kom jag genast på att, shit vilken liten stad jag bor i.
Därför tänkte jag dela med mig av saker som gör att man vet att man bor i en liten stad.
Det kanske inte är så kul att få det bekräftat men så här kände jag.


I övrigt så är detta vårt McDonalds, och det tar en bra bit att gå från centrala Enköping.


Du bor i en liten stad om...

  • Bussschaufförerna hälsar på varandra och känner varandra, när dem kör
  • Om du bestiger stadens högsta plats så ser du utöver hela staden utan problem
  • När du åker tvärs över staden så tar det mellan 5-10 minuter
  • När du går på stan så träffar du ca 5 personer och du känner alla, de finns ingen du inte känner?
  • Du behöver aldrig boka bord på restauranter eftersom dom endå aldrig är fulla
  • Alla klädstorlekar finns alltid i alla butiker eftersom det är så få som handlar där
  • När du står mitt på torget så ser du alla butiker, och nu menar jag näst intill alla
  • Du får gå en lång väg för att hitta en butik som har öppet efter klockan 00.00

Kommentarer
Postat av: louise S

hahahahahaa stämmer så jävla bra!

bor också i en HÅLa förtillfäller (flytt om 38 dagar)

2009-07-24 @ 17:32:44
Postat av: Robin90sthlm

hahah har varit på jobbintervju på den mcdonalds, fick ju gå sjukt lånt ditt från stationen,ahahha

2009-07-24 @ 20:24:16
Postat av: Ekan

hehe, shit, alla punkter stämmer ju verkligen!

2009-07-25 @ 13:02:07
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, usch. Du kunde väl tagit med något som lät bra iaf? ;)

2009-07-25 @ 17:20:53
Postat av: .

du robin90sthlm, om du tycker det va långt från stationen till donken så ska jag säga att från ''stan'' är det betydligt längre

2009-07-26 @ 17:10:33
Postat av: Anonym

Phew, sura är väll ingen liten stad då ;D våra busschaufförer hälsar inte på varandra eftersom vi bara har en buss. Och alla klädstorlekar finns inte då vi inte har några klädaffärer ;(

2009-07-27 @ 21:34:42
Postat av: Robert

Jag önskar att vi hade ett McDonalds eller en klädaffär här! Du har tur att bo i en sån stor stad :P

2009-07-27 @ 23:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0