Hemma efter grillnatta!

Nu är jag hemma från grillnatta och kvällen med alla vänner. Det hela började med att jag drog ner och satte mig med Christian & Sarah, alltid lika kul att träffa dem. Sedan så blev det en del prat och det var några som spelade på torget så vi satt och lyssna på de. Inte riktigt min stil men det är kul att det händer nått i Enköping i alla fall.

Sedan blev det mycket att man hälsade på folk, kul att träffa så många under samma kväll..

Kvällen rullade på och vi blev hungriga och det blev en tripp till Mcdonald´s, och jag tackar Jens för skjutsen fram och tillbaka, snällt av dig!

Jag vill påpeka att McDonald´s har skaffat sig lite stil när det gäller hamburgarna.
Jag testade deras nya variant som dom har nu som heter Chicken Napoli. Riktigt god kyckling och bröd men dressingen var inte riktigt vad jag tycker om men i det hela så var den riktigt god. Inte den vanliga kladdiga och sliskiga hamburgaren här inte!


Förpackningen, inte dåligt?



Innehållet var ännu bättre, visst ser det gott ut?

Efter att ha varit på McDonald´s så åkte vi in till stan och grillnattan, jag träffade ännu fler vänner och hade ännu roligare. Men allting slutade inte här. Tomasz och hans vän Josephine kom förbi och hämtade upp mig på stan sen fortsatte vi vår resa hemåt. Vi stötte också på en gigantisk trådrulle, hm.. Någon måste ha varit på lite för bra humör eftersom den var utplacerad på vägen.


Jag är ingen fotograf, det kanske syns? Haha!


Jag fick ta Tomasz plånbok så jag posade lite med den :)

Sedan var man hemma och nu sitter jag här och försöker få in lite bilder på shoppingen under dagen, tänkte visa lite kul köp som blev gjorda idag.

Kommentarer
Postat av: Saga

Josefin Sandberg?;)

2009-07-30 @ 11:16:15
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0