Dåligt av mig, skärpning!

Hej!
Tyvärr vart det dåligt med uppdateringar igår. Det hela började så att när jag väl kom hem så slängde jag i mig lite mat sedan så begav jag mig mot Örsundsbro för att unna mig en skön kväll med vänner. Det hela vart riktigt lyckat, vi hade jättekul allesammans :) Jag hoppas på fler kvällar i denna stil. Bilder från kvällen kommer också dyka upp idag eller senare ikväll så håll utkik!

Mitt löjliga avslöjande kommer ikväll, jag ber om ursäkt att det har tagit tid. Därför att igår var det som vanligt ändrade planer, men jag lever för det!

Jag är hemma nu och har hunnit med att sola med syster samt att det blev en tur förbi på stan då det inhandlades ett och annat. Vad det blev får ni veta senare, kommer även bilder på dagens lilla shoppingtur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0