Expressbild, no way!

Arga tankar i mängder..
Det är mycket som händer just nu samtidigt som man försöker hålla många bollar i luften.

Det är surt när man inte får som man vill eller att det är något som går snett.
Det är mycket som klaffar just nu, men vissa saker fungerar fortfarande inte och det är något som trycker ner en!
Bland annat så har alla klasskompisar fått hem sina skolfoto bilder, men inte jag!
Nej, inte jag. Varför just mig?

Jag vill också ha mina bilder. Ett litet sadface på det.
Expressbild som har tagit bilderna, jo chena! Se till att skicka dem också så blir jag glad!



Nu har jag varit där och sagt att jag inte har fått mina bilder.
Hoppas dem kommer snart. Wiee!

Det tar vi en Chai latte på :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0