Grattis Krille till körkortet!

Grattis Christian till körkortet!
Idag klarade Krille uppkörningen och därmed var körkortet fixat!

Grattis!



Jag och Krille på en klassresa i slutet av 8:an om jag minns rätt?
I Göteborg av alla städer, tråkigt nog kunde man inte hålla i kameran
så bilden blev lite suddig.
Som man såg ut!

Dagen har varit lång och förhållandevis lång. Det började med utbildning med Symantec, som är ett virusskydd. Om ni känner till Norton?

(Detta är Symantec's logga)

Det är dem som tillverkar det bästa virusskyddet för datorn i nuläget.


(Den nyaste verisionen av Norton, Norton 2010)

Vi fick en inblick i hela Norton historien och veta produktutvecklingen och kommande produkter osv.. Alltså en hel del om Norton! Nu kan jag allt och lite till..

Efter det var det dags för bussen till skolan. vi hade UF-lektion, då det kom en snubbe från skatteverket och pratade. Mycket givande och bra fakta som hjälpte mitt UF-företag en hel del så nu är vi på gång igen!

När jag kom hem från skolan var det bara att försöka ta tabletter och gå och sova. Jag mår fortfarande inte bra, det är snuvit och en hel del hosta.. Riktigt jobbigt är det!

När jag väl vaknade så pratar jag med Krille och han kom vid 21 tiden och hämta upp mig sen var vi ute till runt 23, bara för att åka. Enbart för kul skull men vi gjort lite annat kul undertiden. Jag är glad för din skulle Krille!
Tack för åkturen! Imorgon bär det av till elgiganten redan vid klockan 7
för att titta till deras nyöppnade Megastore elgiganten!
Förhoppningsvis så har dem mitt efterlängtade Guitar hero 5.

Kommentarer
Postat av: Ekan

ditt utseende blir bättre med åren;)

2009-10-02 @ 11:13:06
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Ekan

hehe, i will! ska börja pumpa :P

2009-10-02 @ 14:50:29
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0