Måndag, dagen efter söndagen!

Man hinner inte ens höra fåglarna viska innan dem sjunger.. Ja, jag vet inte själv vad jag mena med det där men det lät bra i mina öron? Hmm..

Jag har matteprov på onsdag, skål för det! Det kommer gå "jätte" bra :) !
För att jag pluggar så mycket.. När jag kom hem från skolan idag så drog jag, Krille och Sarah till Hälla shoppingcenter eller ja, där det är lite affärer i alla fall..

Krille och Sarah var duktiga och köpte lite ljus på Ikea, Sarah hitta också ett par skor. Medans jag går runt och tvekar på om jag också skulle köpa ett par. Nu i efterhand så känner jag att jag borde ha köpt dem..

Tråkigt nog lämna jag tillbaka mitt Guitar Hero 5 på Elgiganten, ja! Kolla på det här..


Jag märkte att kanten var helt flippad!
Då vart jag också flippad.. Just nu sitter jag utan Guitar hero :( !

Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Äger på guitar hero om man kör med dosa^^

2009-10-05 @ 22:53:59
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Spela nåt fint åt mej på min födis!

2009-10-06 @ 09:54:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0