Uppe med tuppen?

Godmorgon!

Idag känner jag mig duktig som går upp tidigt, trots att jag inte kom i säng den tiden jag ville..
Så nu sitter jag här trött och bara slapp i hela kroppen, om jag fick välja så skulle jag sova några timmar till. Men det går ju inte, för strax så ska vi åka till Västerås. Jag och Krille ska dit för att va med på Elgigantens Megastore öppning. Rättare sagt så öppnar dem klockan 7 men vi är där strax efter :)


Hoppas vi kan hitta nått kul, jag ska i alla fall ha mitt guitar hero 5, som jag för övrigt har drömt om inatt..
Nu har jag bestämt mig helt, ge mig det!

Vi kommer vara hemma igen runt nio - halv tio, i och med att jag börjar jobba på Alina systems då.
Det här kommer bli kul och jag ser fram emot hela dagen/natten!

Ikväll ska vi nämligen ut och gratta Sebastian, då ska vi fira ordentligt och det kan vara sluta bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0