18 år!!

Då var min första dag som 18 år över!

Jag har haft en sjuk dag om jag får fatta mig kort och gott,
det började med att mamma näst intill glömde mig och inte kom ner med frukost på sängen med min syster.
Då kändes det som att hon hade glömt mig men hon hade stått med min smörgåstårta hela natten så hon var helt enkelt död.. Stackars min mamma, som jag plågar henne :(

Då fick man istället stressa till skolan för att kunna hinna med att cykla med Saga till skolan, hon tjatade om min present som jag skulle få hela dagen. Det var sjukt kul men senare under kvällen fick jag den, tack Saga!

Skolan var rätt lugn och klasskompisar grattar en som bara den.. Alltid lika kul och jag uppskattar det verkligen!

Något mer kul som hände var också att vi fick prova studentmössorna idag :)
Jag beställde även min mössa med lite små artiklar till eller rättare sagt accessoarer och nån mjukis dress med namn på.
Hoppas dem kommer snart, det ska bli riktigt kul och se!

Sedan var det bara att ta sig hem för att bli firad, pappa var där när jag kom hem, även mammas kille hade kommit för att gratta mig och det var också uppskattningsvärt.
Sedan vid 6-tiden så började kompisar komma :)

Vi åt mammas goda smörgåstårta, kollade idol och fikade med muffins och kakor, riktigt kul.
Jag tackar alla som kom, det var jättetrevligt och tack för alla presenter!
Jag hade jättekul och hoppas att ni också hade det!


Jag bara kände för att bjuda på en bild då jag var brunhårig,
mer bilder på mig kommer troligen upp imorgon!
här var man liten och tuff, men nu är det ändring på det :) !

Nu ska jag krypa till sängs för nu är jag trött,
glöm inte.

JAG ÄR EN STOR POJKE NU !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Färga ditt hår brunt. passar mycket bättre i det

2009-09-09 @ 17:37:42
Postat av: Selloow

Söt du är :)

2009-09-09 @ 22:35:05
URL: http://selloow.blogg.se/
Postat av: SweetCarl

broooo grattis :D<333

2009-09-10 @ 00:01:51
Postat av: M [Foto&Vardag]

är det där din ögonfärg? :O

2009-09-11 @ 20:43:14
URL: http://rosafisk.blogg.se/
Postat av: M [Foto&Vardag]

sv: haha, men dom va sjukt fina! ;)

2009-09-12 @ 20:46:44
URL: http://rosafisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

färga håret bruuunt !

2009-09-17 @ 11:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0