Ha-ha!

Godmorgon!
Myckeet rolig morgon då jag vaknar runt halv 8. Då jag vanligtvis brukar gå till bussen.
Jag försöker då kolla på mobilen men den är avstängd. Shit, tänkte man och börja bli orolig över klockan..
I alla fall så satte jag på den och märkte att det var panik, men som jag sagt till mig själv så ska jag sluta stressa så jag tar nästa buss utan problem.
Jag har bara en lektion idag så om jag orkar så tar jag en sväng på stan för att hitta nått kul :)
Nu till det roliga !

Några svenskar som har förlorat hoppet om att leva och vikt sitt liv för att bygga lego.
1500 timmar har det tagit att byggt och satt ihop det här, så räkna på det ni så märker ni att det blir ungefär 2 månader och 2 dagar. Då pratar vi om den tiden det tagit men självklart har dem inte jobbat dag som natt varje dag i 2 månader.. Så tid har det tagit!
8-bit för er som kommer ihåg, det var ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Wow wow wow!!!!

2009-09-17 @ 08:40:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: visst är det=? ;D



http://lolad.se/

2009-09-17 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0