Johnbauer in my ass!

Skolan för dig om du inte ställer några särskillda krav!

Då är jag äntligen hemma efter ytterligare en dag i skolan. Jag var inte särskillt många timmar i skolan i och med att jag är ledig på onsdagsförmiddagar.. På eftermiddagen hade jag matte D, inte det roligaste men verkar inte så svårt?
Det jag vill komma till är att Johnbauer gymnasiet är verkligen ett kämpar gymnasium.
som jag har skrivit tidigare så fick jag inte läsa de kurser jag ville. Självklart tollererade inte jag det och gick till vår studievägledare samt rektor. Jag bokade möte. Men eftersom det var min studievägledare som säger emot att jag ska läsa alla de kurser jag vill så var det meningen att göra narr av henne framför rektorn.
Idag var som sagt mötet och det slutade med vinst för mig!
Jag placerade om lite kurser hit och dit, och vipps så fick jag som jag ville!

Tänk att man ska behöva göra allt själv, jag ber om hjälp av min studievägledare som ska kunna hjälpa mig att sätta ihop allt åt mig men istället struntar hon i det?
Jag tycker det är dålig stil, men jag tog initiativ till att planera och fick allting att fungera, hur kan det komma sig?

John bauergymnasiet borde ta större ansvar för sina elever och hjälpa dem när de ber om hjälp!


Ingen glad Victor idag :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp nya kläder skabb, du e ful i håret dess.

2009-09-02 @ 20:46:15
Postat av: Christian

Jag förstår dig Victor och jag håller med! Tur nu att du fick som du ville för en gångs skull.



Fega unge som kommentera först. orka dessa personer!

2009-09-02 @ 21:08:32
URL: http://krillethaman.blogg.se/
Postat av: Ekan

Du är så snygg Victor :) kramkram! :D

2009-09-03 @ 13:02:38
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha kul att man hittar en nu som går på jb, ska själv börja där:) skulle kolla efter bild och hamna på din blogg:)

2012-04-22 @ 21:42:36
URL: http://dianagustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0